wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » Cylinder siłownik hydrauliczny wspomagania T-25. Skok 2x80mm, przykręcany do osi przedniej3
Cylinder siłownik hydrauliczny wspomagania T-25. Skok 2x80mm, przykręcany do osi przedniej
Nowość

Cylinder siłownik hydrauliczny wspomagania T-25. Skok 2x80mm, przykręcany do osi przedniej

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 15,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 15,00 zł

Numer katalogowy: 1.07.00.127

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 1 023,00 zł

Cena netto: 831,71 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu

SIŁOWNIK HYDRAULICZNY WSPOMAGANIA POPRZECZNY

Z PODWÓJNYM TŁOCZYSKIEM O SKOKU 2x80mm

 

W ZESTAWIE Z MOCOWANIEM DO OSI PRZEDNIEJ

PRZEGUBAMI WZDŁUZNYMI I KULISTYMI

alt

ZASTOSOWANIE:
 

Posiada szerokie zastosowanie w hydraulicznych układach wspomagania kierownicy w pojazdach, maszynach i ciągnikach w rolnictwie, budownictwie i przemyśle.

 

Siłownik można zastosować do autorskich układów wspomagań w małych i średnich ciągnikach m.in.  pasuje do ciągnika T-25 inaczej Rusek lub Władymirec.


 Idealne rozwiązanie dla ciągników posiadających zespół kolumnowy z orbitrolem, napęd pompy oraz zbiornik.


DANE TECHNICZNE:


 

Kompletny zestaw siłowy do sterowania skrętem, bez potrzeby dokupowania dosatkowych części, w zestawie oprócz bazowych podzespołów znajdują się wszystkie śruby potrzebne do montażu wspornika i siłownika.
 Siłownik z podwójnym tłoczyskiem wysuwanym na dwie strony, montowany bezpośrednio do przedniej osi.

 

Jest to nowoczesne rozwiązanie stosowane w najnowszych modelach maszyn przez topowych producentów. Zaletą siłowników poprzecznych duża jest stabilność jazdy i wysoka precyzja przy sterowaniu maszyną. Siłownik poprzeczny zapewnia taką samą liczbę obrotów kierownicą przy skręcie wprawo jak i w lewo.

alt
 

Wymiary kompletnego siłownika z tłoczyskiem w pozycji centralnej i przy skrajnych położeniach:

 

Całkowita szerokość kompletnego siłownika wraz z przegubami i łącznikami zależy od stopnia skręcenia poszczególnych części zestawu. Po maksymalnym skręceniu podzespołów, minimalna odległość między osiami sworzni krańcowych przegubów kulistych to 1010mm, maksymalny rozstaw przy zachowaniu bezpiecznego  poziomu skręcenia gwintów wynosi 1110mm


alt