wyszukiwanie zaawansowane
» Zwrot i reklamacje

Zwrot i reklamacje


1. Kupujący może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, musi dokonać powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. Niezbędny także jest paragon fiskalny lub faktura jako dowód zakupu w naszej firmie. Najpóźniej w terminie 14 dni od powiadomienia Sprzedawcy o odstąpieniu kupujący musi wysłać na własny koszt zwracany towar na adres:

 

INTERAF

GÓRA BAŁDRZYCHOWSKA 17

99-200 PODDĘBICE

 

Po otrzymaniu towaru i stwierdzeniu czy towar nie nosi śladów używania nastąpi zwrot gotówki na podane przez Państwa konto bankowe.

 

Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.

 

2. Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, zwrot gotówki na podane przez Państwa konto bankowe.

 

3. W chwili odbioru NABYWCA zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki, a w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego podczas transportu zobligowany jest do sporządzenia protokołu reklamacyjnego podpisanego przez dostawcę i odbiorcę paczki.

 

4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w szczególności na skutek ingerencji NABYWCY, braku staranności w obsłudze skutkującej uszkodzeniem towaru, napraw i wykonywanych samodzielnie zmian lub adaptacji.


Przejdź do strony głównej